If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Знам за добавките, че трябва да се ползва течна, но все пак ще е по-добре да се ремонтира правилно, ама и ти си прав - може да свърши работа, ще видя какъв е отвора.
Бтв, гледах я тази по обявите, провери и лявото огледало, че съм виждал здраво, прибрано и непипано известно време, така се беше спекло, че си остана прибрано вовеки.
Знам за добавките, че трябва да се ползва течна, но все пак ще е по-добре да се ремонтира правилно, ама и ти си прав - може да свърши работа, ще видя какъв е отвора.
Благодаря за съвета!
Мина ми една мисъл...
Сигурно ли е, че радиаторчето е пробило а не кранчето!?
Защото мъртвеца е спортното ново купе, има разни екстрички, а е и по-млад.
А и това доказва верността на подписа ти.
Ти си знаеш.....що за екстри са неработещите екстри.....
по темата...взимаш две тапи от шампаско, или една тръбичка с подходящият диаметър и две скоби, за да можеш да изолираш радиаторчето на парното....маркучите са отзад на мотора и влизат в купето, няма как да ги сбъркаш, след това долей охладителна течност, запали колата и обезвъздуши от радиатора, за да няма аномалии по време на движение.....по време на движение, спирай и проверявай масло и антифриз.....за да си спокоен, гледай уредите, защото колата е непозната за теб......вземи си малко повече пари за гориво, защото с това прекъсване, не знам какъв разход ще ти даде....Успех..... за намиране на части и помощ не се притеснявай...има ги......а и сектатата 155 сме задружни и си помагаме, кой с какво може....
Климатика, чиято работа може да се възстанови;
Еърбег, дето надали работи;
По-широка стъпка, вероятно по-устойчиво на корозия и по-стабилно купе (това съм го чел);
Ако е с quick rack - по-спортно завиване.
А е и със спойлер и преден лип.
Момчета, искам да сте максимално честни, защото ми правите невероятна услуга и осъзнавам, че най-вероятно съм в грешка, но смело ме коригирайте.
Но да, на Боби е много по-поддържана, а е и първи собственик.
Как мога да предотвратя поява на корозия по купето, като приемем, че няма никаква корозия?
Или с корозията се работи на принципа - като се появи - кърпим?
Климатика, чиято работа може да се възстанови;
Еърбег, дето надали работи;
По-широка стъпка, вероятно по-устойчиво на корозия и по-стабилно купе (това съм го чел);
Ако е с quick rack - по-спортно завиване.
А е и със спойлер и преден лип.
Момчета, искам да сте максимално честни, защото ми правите невероятна услуга и осъзнавам, че най-вероятно съм в грешка, но смело ме коригирайте.
Но да, на Боби е много по-поддържана, а е и първи собственик.
Как мога да предотвратя поява на корозия по купето, като приемем, че няма никаква корозия?
Или с корозията се работи на принципа - като се появи - кърпим?
Не научих нищо ново за модела
Принципно знам още разлики м-у старото и новото купе +силвърстона и тн но това няма значение..
С ръждата няма оправия, рано или късно тръгва от някъде.. При мен е почнала да яде задните вежди + разните му там ниши и тн...
Относно теча от охладителната система аз бих действал, по следният начин.
Махаш пластмасата, където е въздуходода към краката на шофьора, виждаш кранчето на самото парно, там е входа, ако функционира плавилно кранчето го оставаш в затворено положение (погледни хубаво дали самият теч не е от него, че доста хвърлят фира тия боклуци ), даже за да си сигурен откачи пружинно ставният механизъм и го затвори на ръка, за всеки случай си вземи течност за доливане, но мисля че ако затвори хубаво кранчето няма да имаш проблем.
За стъклото, аз търсих известно време за моята Super модела некое 2-ра ръка със същият оттенък, но уви не изпадна, и се наложи да отида в кобра, предложиха ми обикновено полско и леко зеленикаво китайско, избрах китайското че някак на ми се върза с другите стъкла. Излезна ми някъде 80-на лева стъклото и още 40-тина за нови уплътнения, останах доволен. Трудно го изчистих след това от оригиналната мърсотия, след няколко измивания със спирт. А и ако им ползваш услугите да знаеш че нито един от стикерите, няма да ти го свалят като хората.
Колега за стъклото не се притеснявай толкова, аз моята я търкалям повече от 1 година с такава люспа и до сега не е ставало проблем...е никога не се знае, разбира се
Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex
Comment